Hodnocení firmy BEZVASPORT s.r.o.

*
*
*
*
*
4 hodnocení
maria
16.3.2017
*
*
*
*
*

Neodporučam nakupovať tovar od tejto spoločnosti a už vôbec nie reklamovať tovar .Za tri mesiace niesú schpní vrãtiť peniaze za vrátený tovar.Vraj to musi prejsť cez učtáreň...a to kde majú tú účtáreň na inej planéte? Myslím že peniaze už viac neuvidîm. S pozdravom zãkazník

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Tija
24.2.2017
*
*
*
*
*

Zakoupila jsem mikinu a přišlo mi vadné zboží, tak jsem jí obratem poslala zpět. Reklamaci obratem zamítli, s tím, že je mikina nošená a opotřebená. Tento obchod NEDOPORUČUJI. Snaží se udat za každou cenu velmi nekvalitní výrobky.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
arek.s
15.2.2017
*
*
*
*
*

Reklamace ihned zamítnuta s odvoláním na znalecký posudek. Je to jejich standardní reakce, podívejte se na d-test. Nutno nechat vypracovat svůj znalecký posudek, jejich rozporovat a nezbývá než se soudit. Počítají s tím,že většina lidí to vzdá.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
domis.l
30.11.2015
*
*
*
*
*

Otřesné, nedoporučuji! Nakupuji různě na eshopech už mnoho let a toto se mi ještě nestalo! Objednala jsem si boty a zaslání na českou poštu, celé včetně pošty cca za 200 korun. Ihned jsem vše zaplatila kartou. Asi 3 dny na to mi na mobil přišla sms, že mi pošta doručuje balík od tohoto eshopu NA DOBÍRKU 254 korun. Ihned jsem do eshopu psala, co to jako znamená, že mám vše zaplacené a určitě jim nebudu platit dobírku, kterou jsem si neobjednala. Navíc, když mám zboží zaplaceno. Odpověď byla, že neobdrželi moji platbu. Na to jsem zaslala potvrzení a odpovědí bylo něco ve smyslu "aha už jsem to našla". To je jako co za jednání, že když nemůžete najít platbu, tak pošlete zákazníkovi zboží dobírkou, ani mu o tom nedáte vědět? Šílenost. Aby toho nebylo málo, trvalo celý týden, než se záležitost vyřešila. Musela jsem psát mnoho a mnoho emailů, už pěkně naštvaných. Paní mi tedy oznámila, že buď dobírku odmítnu a přijde zpět, nebo mi těch 254 korun zašlou, abych si ji vyzvedla. Přistoupila jsem tedy na druhou možnost, ale než platba dorazila, trvalo to 4 dny! První 3 dny vůbec nic, poté jsem psala, aby mi zaslali alespoň potvrzení o platbě, abych věděla, že mi ji zaslali (nejsem hloupá, abych balík vyzvedávala dříve, než budu mít peníze). Paní se vymlouvala, vymlouvala, potvrzení o platbě nikde a až po mých dalších x urgujících emailech mi přišla platba (že by ji poslali až po tom, co jsem jim sdělila, že se nenechám okrást, jestli si myslí, že to vyzvednu bez zaslaných peněz?). Hrůza, hrůza a ještě jednou hrůza. Eshop asi takhle brzo zkrachuje, jestli bude zasílat nechtěné dobíárky a pak je zákazníkům samozřejmě proplácet (co jim zbývá?). Opravdu netuším, co to je za přístup. Je tam nějaká paní, co si neumí pořádně vyhledat, že jí platba kartou (která se připisuje okamžitě, proto jsem ji zvolila) dorazila a tak si řekne "no co, pošlem to dobírkou, však zákazník je blbý a zaplatí to". Tento eshop už NIKDY!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Přidat hodnocení
  • Služská 749/10
  • Praha 8 - Kobylisy
  • 182 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 8:0011:30 12:3017:00
  • Út 8:0011:30 12:3017:00
  • St 8:0011:30 12:3017:00
  • Čt 8:0011:30 12:3017:00
  • 8:0011:30 12:3017:00
  • Máme právě otevřeno

Všechny sekce